امروز : 26 تیر 1403
بیمارستان متینی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1403/04/14 - 13:46
  • 57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZdCS

کنفرانس علمی یکروزه تومورهای سر و گردن برگزار شد.

این کنفرانس با حضور جمعی از متخصصین رشته های ENT، جراحی عمومی، دندانپزشکی، عفونی و پزشکان عمومی در آمفی تئاتر بیمارستان متینی برگزار شد. این کنفرانس با هدف ارتقای دانش و آگاهی متخصصان در زمینه تومورهای سر و گردن و ارائه آخرین یافته های علمی در زمینه تشخیص و درمان این بیماری ها به انجام رسید.

کنفرانس علمی یکروزه تومورهای سر و گردن برگزار شد
 
به گزارش روابط عمومی این مرکز :این کنفرانس با حضور جمعی از متخصصین  رشته های ENT، جراحی عمومی، دندانپزشکی، عفونی و پزشکان عمومی در روز پنجشنبه مورخ۱۴ تیر ۱۴۰۳در آمفی تئاتر بیمارستان متینی برگزار شد.
این کنفرانس با هدف ارتقای دانش و آگاهی متخصصان در زمینه تومورهای سر و گردن و ارائه آخرین یافته های علمی در زمینه تشخیص و درمان این بیماری ها به انجام رسید.
در این کنفرانس، مباحث تخصصی و کاربردی  توسط اساتید هیئت علمی دانشگاه آقایان دکتر امیر حسین احسنی  و دکتر علی کریمیان ارائه شد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
 * آناتومی دقیق گردن: به عنوان اولین قدم در تشخیص و درمان تومورها
 * بررسی جامع توده های مختلف در نواحی مختلف گردن: از جمله حفره دهان، تیروئید، مادرزادی و غدد بزاقی
 * بحث عمیق در مورد عوارض احتمالی جراحی توده های گردن: و راه های پیشگیری از آنها
 * ارائه جدیدترین یافته ها در زمینه ندول های تیروئید و توده های گردن:
حضور فعال متخصصان مختلف در این کنفرانس، نشان دهنده اهمیت موضوع تومورهای سر و گردن و ضرورت تبادل نظر و همکاری بین رشته ای برای ارتقای سطح درمان این بیماری ها بود.
علاوه بر مباحث علمی ارائه شده، در این کنفرانس فرصتی برای تبادل نظر و پرسش و پاسخ بین متخصصان نیز فراهم شده بود که مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت.
در مجموع، کنفرانس علمی یکروزه تومورهای سر و گردن به عنوان یک رویداد علمی ارزشمند، مورد استقبال گرم متخصصان مختلف قرار گرفت و به عنوان گامی مهم در جهت ارتقای دانش و آگاهی در زمینه این بیماری ها تلقی می شود.
  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 131227

تصاویر

زینب گراوند
خبرنگار

زینب گراوند