امروز : 26 تیر 1403
بیمارستان متینی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1391/03/13 - 12:38
  • 65
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zh2h

سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) تسلیت باد.

اماما! دریغ از این داغ جدایی که بر قلوب‌مان سنگینی می‌کند دریغ از این سوز عشق که با بی‌تابی درد فراق همراه است. ای روح قدسی! ای جان جان‌ها و ای جلوه آرمان‌های توحیدی، با سایه پرمهر الهی‌ات بر سرمان سایه عزت افکندی، منجی انقلاب در طوفان حوادث بودی ....




اماما! دریغ از این داغ جدایی که بر قلوب‌مان سنگینی می‌کند دریغ از این سوز عشق که با بی‌تابی درد فراق همراه است. 



 ای روح قدسی! ای جان جان‌ها و ای جلوه آرمان‌های توحیدی، با سایه پرمهر الهی‌ات بر سرمان سایه عزت افکندی، منجی انقلاب در طوفان حوادث بودی و الهام بخش شکیبایی در فراق یوسف های جهاد و شهادت؛ همچون ابراهیم آیین بت شکنی را به انصار و یارانت آموختی، امامی بودی که راه سعادت را به رهروان آموختی و اصحاب انقلاب را از ظلمات جهالت به روشنایی، دلالت دادی.



ای روح بلند خدایی؛ رحلت جانگدازت کربلایی مجدد آفرید و شور دلدادگانت عاشورایی دیگر بر پا کرد؛ سنگ سنگ این سرزمین و برگ برگ درختان و هر ستاره و هر سپیده تداعی خاطرات دیروز توست و مائیم با یک کوله‌بار از سنگینی مسئولیت و مائیم و یک دنیا از یاد امام و شهدا و مائیم و استواری هر لحظه‌مان در برابر تهاجمات فرهنگی و مائیم و این گوهرهای گمنامی که هنوز هم سنگ‌فرش میهن‌مان را رنگ و بوی شهادت می‌بخشند.



و اینک سالگرد رحلت نورانی‌ات مصادف است با آمدن فرزندان جهاد و شهادت؛ 96 فرشته آلاله گلگون که عطر وجودشان بر مشام عاشقان می‌نشیند تا انشاءالله رهروانی صادق در مسیر متعالی‌تان باشیم.



فرارسیدن سالگرد ارتحال ملکوتی امام شهیدان بر امت اسلام تسلیت باد.




  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 36668
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم