امروز : 27 مهر 1403
بیمارستان متینی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1403/07/26 - 12:38
  • 22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZGRT

کنفرانسی برای شنیدن بهتر: آخرین دستاوردهای علمی در حوزه بیماری‌های گوش

این کنفرانس با هدف ارتقای دانش و آگاهی متخصصان در زمینه بیماریهای گوش و ارائه آخرین یافته های علمی در زمینه تشخیص و درمان بیماری های گوش به انجام رسید. در این کنفرانس، مباحث تخصصی و کاربردی توسط اساتید هیئت علمی دانشگاه آقایان دکتر امیر حسین احسنی و دکتر علی کریمیان ارائه شد.

کنفرانسی جامع در خصوص بیماری‌های گوش با حضور جمعی از متخصصین برگزار شد

به گزارش روابط عمومی این مرکز :در تاریخ پنجشنبه 26مهر ماه 1403، کنفرانس علمی یک‌روزه‌ای با محوریت بیماری‌های گوش در آمفی‌تئاتر بیمارستان متینی برگزار گردید. این رویداد علمی با هدف ارتقای دانش متخصصین رشته‌های گوش و حلق و بینی (ENT)، نورولوژی، پزشکان عمومی و اودیولوژی و همچنین ارائه آخرین یافته‌های علمی در حوزه تشخیص و درمان بیماری‌های گوش برگزار شد.

در این کنفرانس، اساتید برجسته دانشگاه، دکتر امیرحسین احسنی و دکتر علی کریمیان، به ارائه مباحث تخصصی و کاربردی در زمینه‌های مختلف بیماری‌های گوش پرداختند. موضوعاتی همچون آناتومی گوش، عفونت‌های گوش خارجی و داخلی، سرگیجه، تینیتوس و کاهش شنوایی از جمله محورهای اصلی این کنفرانس بودند.

بخش پرسش و پاسخ این رویداد علمی، فرصتی ارزشمند را برای تبادل نظر و رفع ابهامات متخصصین فراهم نمود. 

این کنفرانس علمی یک‌روزه با استقبال گسترده متخصصین و علاقه‌مندان به حوزه بیماری‌های گوش مواجه شد و به عنوان یک رویداد علمی مهم در جهت ارتقای سطح دانش و آگاهی در این حوزه تلقی می‌گردد.

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 134788

تصاویر

کنفرانس علمی یکروزه بیماریهای گوش کنفرانس علمی یکروزه بیماریهای گوش کنفرانس علمی یکروزه بیماریهای گوش کنفرانس علمی یکروزه بیماریهای گوش کنفرانس علمی یکروزه بیماریهای گوش کنفرانس علمی یکروزه بیماریهای گوش کنفرانس علمی یکروزه بیماریهای گوش
زینب گراوند
خبرنگار

زینب گراوند

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید