امروز : 26 تیر 1403
بیمارستان متینی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1396/06/27 - 11:20
  • 100
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /Zsyh

مراسم تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان متینی برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان متینی با حضور رییس دانشگاه، معاونین و جمعی از مسئولین و کارکنان دانشگاه روز شنبه 25/6/96 در آمفی تئاتر این بیمارستان برگزار شد .


مراسم تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان متینی با حضور رییس دانشگاه، معاونین و جمعی از مسئولین و کارکنان دانشگاه روز شنبه 25/6/96 در آمفی تئاتر این بیمارستان  برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی بیمارستان، رییس دانشگاه در این مراسم، با اشاره به آیه "من احیاها فکانما من احیا الناس جمیعا"  اظهار  داشت: مسئولیت ما در قبال حیات بیمار سنگین است هر کس در بیمارستان مشغول به خدمت است، سهمی در سلامتی و بهبودی بیمار دارد.



دکتر ابراهیم کوچکی، با بیان اینکه این بیمارستان قبل از انقلاب شکوهمند اسلامی توسط مرحوم متینی بنا شده و دو خیر بزرگوار آقایان مصلح و هادیزاده بخش هایی را به این بیمارستان افزودند، گفت: مسئولیت حرفه ای و استفاده از ظرفیتی که این خیرین بزرگوار ایجاد کرده اند، دو مسئولیت بر عهده جامعه دانشگاه است.



وی، ضمن تقدیر و تشکر از دکتر محمد علی سعادتی در زمان تصدی مسئولیت سرپرستی بیمارستان متینی، ابراز امیدواری کرد: باتوجه به ظرفیت های موجود و با تجهیز امکانات و به کارگیری نیروهای متخصص عمل پیوند قرنیه با جدیت بیشتر پیگیری و اجرایی شود.



دکتر کوچکی، ضمن آرزوی موفقیت برای دکتر داوود آقا دوست در مسئولیت سرپرستی بیمارستان متینی، راه اندازی گروه دستیاری چشم و گوش و حلق و بینی  را از دیگر اهداف دانشگاه عنوان کرد.



حجت الاسلام والمسلمین علیرضا شاه فضل مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز در این مراسم، با بیان اینکه فرصت های خوب پیش روی هر شخص  نعمت و سکوی پرشی است که در صورت استفاده صحیح، خداوند فرصت های دیگری را نیز پیش روی انسان قرار می دهد، برای دکتر محمد علی  سعادتی در سنگر های دیگری از دانشگاه آرزوی موفقیت و انتصاب دکتر داوود آقا دوست به سمت سرپرستی بیمارستان را تبریک گفت.



دکتر جواد الماسی مدیر بیمارستان متینی نیز، ضمن خیر مقدم به رییس دانشگاه و مدعوین، گزارشی مبسوطی از عملکرد سال جاری بیمارستان  اعم از اعتبار بخشی بیمارستان، پیگیری تجهیزات خریداری شده ، جابجایی کلینیک و ... را ارائه کرد.



سرپرستان جدید و قدیم بیمارستان متینی نیز در این مراسم مطالبی را بیان کردند.



گفتنی است در پایان مراسم حکم سرپرستی دکتر داوود آقادوست قرائت و با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از زحمات دکتر محمد علی سعادتی تجلیل شد.








  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 36792
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم