امروز : 26 تیر 1403
بیمارستان متینی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1395/08/08 - 08:06
  • 59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zdyh

مراسم تکریم و معارفه رییس بیمارستان متینی برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه رییس بیمارستان متینی با حضور رییس دانشگاه و جمعی از مسوولین، مدیران و کارکنان این معاونت در تاریخ 6/8/95 در آمفی تئاتر این بیمارستان برگزار شد....




    مراسم تکریم و معارفه رییس بیمارستان متینی با حضور رییس دانشگاه و جمعی از مسوولین، مدیران و کارکنان این معاونت در تاریخ 6/8/95 در آمفی تئاتر این بیمارستان برگزار شد.

    

    به گزارش وب دا، رییس دانشگاه در این مراسم ضمن تسلیت شهادت امام سجاد (ع)، از زحمات دکتر حسن فرجی پور در زمان تصدی ریاست بیمارستان متینی تقدیر و برای دکتر محمد علی سعادتی به عنوان رییس جدید این بیمارستان آرزوی موفقیت کرد.

   

    دکتر محمد حسین اعرابی، جلسات تکریم و معارفه را فرصتی برای بزرگداشت و تجلیل از زحمات اشخاصی که در سمت های مختلف فعالیت می کنند، عنوان کرد.

  

    وی، به ساخت بیمارستان هادی زاده در زمان مسئولیت دکتر فرجی پور اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر طرح تحول نظام سلامت در حوزه های مختلف در حال اجراست که استمرار آن نیازمند حمایت جدی و همه جانبه پزشکان و  اعضای هیات علمی است.

   

    دکتر احمد یگانه مقدم، به نمایندگی از پزشکان و پرسنل بیمارستان متینی کاشان نیز از زحمات دکتر فرجی پور تقدیر و برای دکتر سعادتی آرزوی موفقیت کرد.

 

    شایان ذکر است در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر از تلاش های دکتر حسن فرجی پور به عنوان رییس سابق بیمارستان متینی کاشان تقدیر و تجلیل به عمل آمد و دکتر محمد علی سعادتی نیز به عنوان رییس جدید این بیمارستان معرفی شد.






منبع خبر:  وب دا

  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 36778
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم