امروز : 24 مرداد 1403
بیمارستان متینی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1402/07/27 - 11:27
  • 183
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
  • /ZGSB

برگزاری کلاس آموزشی مهارت زندگی

خانم ملیحه بیانی فرد کارشناس سلامت روان مرکز بهداشت تعریف سلامت روان را از منظر سازمان بهداشت جهانی، ارتباط متقابل افکار و احساسات در سلامت روان به اهمیت توجه مثبت‌ و نقش تایید و پذیرش دیگران در زندگی‌اشاره کردند.

 
برگزاری کلاس آموزشی مهارت زندگی در روز پنجشنبه 27 مهر ماه در سالن آمفی تئاتر بیمارستان متینی 
 
به گزارش روابط عمومی بیمارستان : ملیحه بیانی فرد کارشناس سلامت روان مرکز بهداشت در ابتدای جلسه به عناوین روزها و شعار هفته سلامت اشاره کردند. 
وی تعریف سلامت روان  را از منظر سازمان بهداشت جهانی، ارتباط متقابل افکار و احساسات در سلامت روان به اهمیت توجه مثبت‌ و نقش تایید و پذیرش دیگران در زندگی‌اشاره کردند. 
کارشناس سلامت روان مرکز بهداشت تاثیر خودمراقبتی و افزایش‌ سطح سواد سلامت روان جهت شناسایی مدیریت و پیشگیری از اختلالات روان بیان کردند.
ملیحه بیانی فرد از امید به زندگی به عنوان یکی از شاخص های سلامت روان ، توسعه اجتماعی و از متغیرهای تاثیرگذار بر کیفیت زندگی اشاره کردند و پس از ارائه تعاریف امید و امید اجتماعی، مولفه های موثر بر افزایش امیدواری افراد آموزش دادند. 
در پایان جلسه، مراحل حل مسئله راهبردی به عنوان یکی از ابعاد ضروری زندگی‌ فردی‌ و اجتماعی برای تاب آوری و سازگاری مثبت در شرایط چالش برانگیز آموزش داده شد.
  • گروه خبری : آموزشی
  • کد خبر : 108853

تصاویر

برگزاری کلاس مهارت زندگی برگزاری کلاس مهارت زندگی برگزاری کلاس مهارت زندگی
زینب گراوند
خبرنگار

زینب گراوند

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید