امروز : 26 تیر 1403
بیمارستان متینی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1393/05/29 - 11:19
  • 56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZB3h

بازدید تیم ارزیابی وزارت متبوع از نحوه اجرای طرح تحول سلامت در بیمارستان متینی

در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت و بررسی میزان پیشرفت پروژه هتلینگ بیمارستان، تیم ارزیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سرپرستی آقای دکتر طباطبائی در مورخه 27/5/1393 از بیمارستان متینی بازدید کردند....




در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت و بررسی میزان پیشرفت پروژه هتلینگ بیمارستان، تیم ارزیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سرپرستی آقای دکتر طباطبائی در مورخه 27/5/1393 از بیمارستان متینی بازدید کردند.



در این بازدید ابتدا تیم ارزیابی به همراه هیأت اعزامی از ستاد و معاونت درمان دانشگاه در جلسه‌ای با حضور رئیس، مدیر و مسئولین اجرایی بیمارستان به بررسی وضعیت اجرای طرح تحول سلامت در بیمارستان پرداختند.



در این جلسه رئیس بیمارستان آقای دکتر حسن فرجی‌پور گزارش مبسوطی از وضعیت بیمارستان، نحوه اجرای طرح تحول سلامت، پروژه هتلینگ و نحوه بهسازی اتاق‌های بستری بیماران، مقایسه آمار بستری،  جراحی، میزان پرداختی، تعهدات بیمه و ... ارائه نمودند و هر یک از مسئولین مربوطه به سؤالات تیم ارزیابی پاسخ دادند.



پس از جلسه، تیم ارزیابی وزارت متبوع از بخش‌های بستری، اورژانس و کلینیک ویژه بیمارستان بازدید کرده و در خصوص رضایتمندی از نحوه کار پزشکان و پرسنل، نحوه خدمت‌رسانی به بیماران و نحوه اجرای طرح تحول سلامت با بیماران به گفتگو پرداختند.



در پایان تیم ارزیابی از پروژه اجرایی طرح هتلینگ و بازسازی و بهسازی اتاق‌های بستری بیماران بازدید و از نزدیک در جریان اجرای کار قرار گرفتند.













  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 36743
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم