امروز : 26 تیر 1403
بیمارستان متینی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1391/11/18 - 11:51
  • 66
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZP2h

اعتبار بخشی بیمارستان متینی انجام شد

اعتبار بخشی بیمارستان متینی به عنوان اولین بیمارستان کاشان با حضور ارزیاب ارشد منتخب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام شد.




اعتبار بخشی بیمارستان متینی به عنوان اولین بیمارستان کاشان با حضور ارزیاب ارشد منتخب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام شد.



به گزارش وب دا، دکتر حسین توانگر، ارزیاب ارشد منتخب وزارت بهداشت در نشست ارزیابی بیمارستان متینی با اشاره به جایگزینی سیستم اعتبار بخشی به جای سیستم ارزیابی سابق گفت: به حداقل رساندن خطاها در بخش های مختلف، بالا بردن پاسخگویی و جلب رضایت خدمت گیرندگان از مهم ترین مزایای اعتبار بخشی است.



وی ضمن اشاره به اجرای برنامه حاکمیت بالینی و تمدید گواهینامه ISO 9001:2008(مدیریت کیفیت) در بیمارستان متینی افزود: براساس ارزیابی که تاکنون در این بیمارستان انجام شده 85 درصد انتظارات برآورده شده است.



ارزیاب ارشد وزارت متبوع، مابقی مشکلات را مربوط به فضای فیزیکی فرسوده، کمبود منابع نیروی انسانی و مالی عنوان کرد.



رئیس دانشگاه نیز در این نشست ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر و تقدیر از تمام دست اندرکاران گفت: هدف عالی مجموعه فعالیت های درمانی دانشگاه بایستی ارتقای کیفیت خدمات بالینی باشد.



دکتر محمد حسین اعرابی با بیان اینکه مبحث اعتبار بخشی از اولویت های مهم دانشگاه در حوزه درمان است، اظهار امیدواری کرد با ارزیابی به موقع مشکلات و رفع آن در راستای ارتقای سلامت جامعه گام برداریم.



 دکتر داود خیرخواه، معاون درمان نیز در این جلسه، سخنانی را پیرامون اهمیت اعتباربخشی از دیدگاه وزارت بهداشت بیان کرد و استمرار این روند را در خصوص مابقی بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از اولویت های کاری معاونت درمان برشمرد.



مدیر بیمارستان متینی نیز در این نشست با اشاره به فعالیت تیمی و گروهی در بحث اعتبار بخشی گفت: واحدهای مختلف بیمارستان شامل مدیریت و رهبری، اورژانس، بهداشت محیط و لنژری، بهداشت حرفه ای، رادیولوژی، امور مالی، تاسیسات، آتش نشانی، ساختمان، آزمایشگاه، فناوری اطلاعات، تجهیزات پزشکی، مدارک پزشکی، تغذیه، حقوق گیرندگان خدمت، داروخانه، کنترل و عفونت، بخش‌های جراحی، اتاق عمل و پرستاری مورد ارزیابی قرار گرفت.



دکتر خندان، شایسته سالاری، بهبود کیفیت و عدالت در ارائه خدمات بالینی را از نتایج اجرای سیستم اعتبار بخشی برشمرد.



 منبع خبر:  پایگاه خبری وب دا کاشان







  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 36698
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم