امروز : 26 تیر 1403
بیمارستان متینی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1392/08/12 - 10:42
  • 68
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
  • /Z93h

بررسی مشکلات بیمارستان متینی با حضور رئیس دانشگاه

در جلسه‌ای که در روز پنجشنبه مورخ 9 آبان ماه 1392با حضور رئیس دانشگاه، معاونین توسعه و درمان و مدیران معاونت توسعه و درمان دانشگاه در محل دفتر ریاست بیمارستان متینی برگزار شد مشکلات بیمارستان متینی در حوزه‌های پرسنلی، تجهیزاتی و مالی مورد بررسی قرار گرفت....




در جلسه‌ای که با حضور رئیس دانشگاه، معاونین توسعه و درمان و مدیران معاونت توسعه و درمان دانشگاه جهت بررسی مشکلات بیمارستان متینی در حوزه‌های پرسنلی، تجهیزاتی و مالی در روز پنجشنبه مورخ 9 آبان ماه 1392  در محل دفتر ریاست بیمارستان متینی برگزار شد پس از تلاوت کلام الله مجید  ابتدا آقای دکتر فرجی‌پور رئیس بیمارستان به طرح و تشریح مشکلات موجود بیمارستان پرداخته و خواستار حل مشکلات مذکور گردیدند.



در ادامه معاونین توسعه، درمان و مدیران توسعه و درمان دانشگاه به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و در پایان رئیس محترم دانشگاه ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته و ابراز امیدواری جهت تسریع در امور خدمات‌رسانی بهتر و بیشتر به مراجعین و بیماران در خصوص استقلال مالی بیمارستان، استفاده بهینه از منابع موجود، جبران کمبود پرسنل پرستاری و خدماتی، مشارکت حداکثری خیرین سلامت در خریداری تجهیزات پزشکی و کارشناسی درخصوص واگذاری واحدهای بیمارستانی و ... مسائلی را مطرح نمودند.



 پس از پایان جلسه حاضرین در نمازخانه تازه احداث شده بیمارستان، در نماز جماعت شرکت کردند.













  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 36717
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم