امروز : 26 تیر 1403
بیمارستان متینی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1392/10/19 - 14:01
  • 67
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Zf3h

نخستین پیوند قرنیه چشم پس از هشت سال با موفقیت در بیمارستان متینی انجام شد.

به گزارش وب دا، رئیس بیمارستان متینی کاشان با بیان این مطلب گفت: این گونه عمل های جراحی فقط در بیمارستان ها و یا مراکز دانشگاهی بسیار مجهز و با حضور فوق تخصص پیوند قرنیه انجام می گیرد که با اقدامات انجام شده در این بیمارستان این پیوند با موفقیت انجام شد....




به گزارش وب دا، رئیس بیمارستان متینی کاشان با بیان این مطلب گفت: این گونه عمل های جراحی فقط در بیمارستان ها و یا مراکز دانشگاهی بسیار مجهز و با حضور فوق تخصص پیوند قرنیه انجام می گیرد که با اقدامات انجام شده در این بیمارستان این پیوند با موفقیت انجام شد و هم اکنون حال عمومی بیمار خوب و روز بعد از عمل با بهبودی کامل ترخیص خواهد شد.



دکتر حسن فرجی پور افزود: این عمل برای آقایی 34 ساله دارای مشکل قوز و اسکار قرنیه "کراتوکونوس" انجام شد و حدود 2 ساعت به طول انجامید.



این فوق تخصص پیوند قرنیه و لیزیک، با اشاره به انجام عمل پیوند قرنیه برای تمامی بیمارانی که دچار مشکل کدورت یا نامنظمی قرنیه می باشند، تصریح کرد: برای این بیمار پیوند نافذ (کل قرنیه بیمار با کل قرنیه دهنده عوض می شود) صورت گرفت.



وی اظهار داشت: انواع پیوند قرنیه به صورت کامل و لایه ای در بیمارستان متینی قابل انجام است که بر حسب تشخیص بیماری لایه های خلفی، لایه های قدامی و یا کل قرنیه با قرنیه اهدایی جایگزین می شود.



رئیس بیمارستان متینی کاشان، حفظ چشم و بازگرداندن بینایی را از مهم ترین مزایای عمل پیوند قرنیه عنوان کرد.




  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 36723
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم