امروز : 26 تیر 1403
بیمارستان متینی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1394/03/23 - 12:49
  • 71
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z3yh

قهرمانی تیم فوتسال بیمارستان متینی در پنجمین دوره لیگ فوتسال کارکنان دانشگاه

تیم فوتسال بیمارستان متینی برای سومین بار در مسابقات لیگ فوتسال کارکنان دانشگاه به مقام قهرمانی دست یافت. این تیم با 14 برد، 2 مساوی و 2 باخت با 71 گل زده و کسب 44 امتیاز مقام قهرمانی را کسب کرد.....




تیم فوتسال بیمارستان متینی برای سومین بار در مسابقات لیگ فوتسال کارکنان دانشگاه به مقام قهرمانی دست یافت. این تیم با 14 برد، 2 مساوی و 2 باخت با 71 گل زده و کسب 44 امتیاز مقام قهرمانی را کسب کرد.



سرمربی تیم فوتسال بیمارستان در پایان مسابقات گفت: این قهرمانی با تلاش چشمگیر تمام بازیکنان تیم در طول مسابقات و حمایت رئیس، مدیر و سایر مسئولین بیمارستان به دست آمد که  از همه آنها تشکر می کنم. آقای علی فیضی افزود: در این دوره از مسابقات بازی‌های بسیار سختی داشتیم و تکلیف قهرمانی به روز آخر مسابقات کشیده شد و با یک بازی برتر و حساب شده با نتیجه 5 بر 1 تیم فوتسال اورژانس 115 را مغلوب کردیم.



 لازم به ذکر است مراسم اختتامیه پنجمین دوره لیگ فوتسال کارکنان دانشگاه با حضور رئیس دانشگاه، رئیس و مدیر بیمارستان متینی روز سه شنبه مورخه 19/3/94 در سالن تربیت بدنی دانشگاه برگزار شد و طی مراسم باشکوهی از بازیکنان این تیم آقایان دکتر احمد یگانه مقدم، حسین روزبه، مجید عسگری، ابوالفضل رمضانی، محمد جعفرزاده، مهدی صلواتی، مهدی میثمی، حمید میثمی، حیدر صفاری، ابوالفضل فلاح زاده، رضا پیوندی و سرمربی تیم آقای علی فیضی و سرپرست تیم آقای مهدی توکلی تقدیر بعمل آمد.













 




  • گروه خبری : اخبار بیمارستان
  • کد خبر : 36768
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم