امور اداری بیمارستان متینی دانشگاه علوم پزشکی کاشان
معرفی:
مدیر امور اداری بیمارستان: مجتبی آرین فر
مدرک تحصیلی: کارشناس ارشد مدیریت
موقعیت مکانی امور اداری: ساختمان شماره 3
|
|

شرح فعالیتهای واحد امور اداری بیمارستان:
-
ثبت و اندیکس کلیه مکاتبات وارده و صادره و ارجاع آنها به واحدهای ذیربط
-
بایگانی کلیه سوابق مکاتبات وارده و صادره به تفکیک آنها
-
تشکیل و بایگانی پرونده پرسنلی، پرونده آموزشی و پرونده طرح تبیین مسیر ارتقا شغلی کارکنان
-
بررسی پرونده پرسنلی و آموزشی کارکنان از لحاظ استحقاق گروه و مزایای کارگزینی
-
تهیه و ارسال کلیه گواهی های مالی،انجام کار، اضافه کار، طرح مشارکت، آمار پرسنلی، حق لباس، آنکالی و . . .
-
صدور کلیه احکام کارگزینی اعم از رسمی و پیمانی از طریق نرم افزار جامع پرسنلی
-
انجام کلیه امور مربوط به طرح ارزشیابی کارکنان بیمارستان تا حصول نتیجه
-
اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و ارزیابی فرمهای نظر سنجی و ارائه گزارش مربوط
-
محاسبه کلیه سوابق مرخص های روزانه، پاس و مأموریت ساعتی، مرخصی های استعلاجی و جهت کلیه کارکنان
-
بازنگری و بازبینی در برنامه جامع پرسنلی و رفع مشکلات و نواقص احتمالی بصورت ماهیانه
-
تشکیل کمیته فرعی طرح طبقه بندی مشاغل بمنظور بررسی سوابق ارتقا گروه
-
شرکت در کمیته های مختلف بیمارستان و همچنین حضور در شورای اداری بیمارستان بمنظور بررسی و بهبود روشهای انجام کار
-
تایپ کلیه مکاتبات بیمارستان
-
طراحی و تایپ کلیه فرمهای اداری
-
برنامه ریزی و انجام کلیه اقدامات برنامه حضور و غیاب کارکنان
-
ارائه گزارش تایمکس به مقامات ذیربط
-
انجام کلیه اقدامات رفاهی کارکنان در زمینه های بیمه تکمیلی درمان، دانش آموزان ممتاز، قرعه کشی سهمیه های تخصیصی به واحد جهت وام و سفرهای سیاحتی و زیارتی

قوانین و مقررات اداری
رفاه کارکنان

فرمهای اداری

کارکنان

تماس با امور اداری بیمارستان:
تلفن: 246-245 داخلی 55342020
دورنگار: 55342025
|
|
|